Challenge accepted

3 kommentarer
För mig är det en sport.
 
Min dagliga rutin kretsar kring att vara så attraktiv som möjligt utan att se slampig ut. (Jag jobbar på kontor, hallå?) Mitt dagliga mål är att göra män mållösa och kvinnor svartsjuka.
 
Varför?
- För att jag kan.
 
Men det är inte utan ansträgning.
Jag kliver upp klockan halv 5 varje morgon. Tränar, duschar... Jag tvålar alltid in mig minst två gånger, samma sak med schampoo. Jag noppar bort varje hårstrå som inte ska vara där det är och ALLA produkter jag använder kommer från riktiga salonger. Inget dagligvaruhandelsskit.
 
Det tar mig ungefär tre timmar att bli färdig. Då svallar platinablont, lockigt, väldoftande hår över mina axlar, min hud är matt och docklikt blek, mina ögon är framhävda med eyeliner och jag ser sådär oskyldigt snygg ut. Den perfekta kombinationen av sexig och söt.
Mina underkläder är nogrannt matchade och omsorgsfullt utvalda ifall Han skulle ha möjlighet att ses på lunchen eller efter jobbet. Jag är aldrig oförberedd.
 
Det finns inget hetare än det, åh så förbjudna sexet på kontoret. I love it!
 
Jag älskar att vara Hans fantasi, hans förbjudna frukt.
Jag älskar att det är så uppenbart vad som pågår mellan oss, utan att det finns några som helst bevis.
 
Det vill säga fram till personalfesten på hotellet...
 
1 Mina:

skriven

Hej!! Vem e du?! Berätta ligger om dig,lägg ut bilder o så!:) har det bra

2 Mina:

skriven

Lite menar jag!:/:)

3 Tina:

skriven

Du skriver på ett väldigt intressant sätt. Känns som en bok. Bra formulerat osv :)

Svar: Tack Tina! Ja, det känns många gånger som att jag är med i en film. Haha!
Ms. Tress